kui3..


nk update pe je erk???
hehehhe... skrg da bulan 10... bulan depan da stat final exam aku sbgai final year student.. tp sem dpn ade lg tuk sem last aku di upm..
sbnarnye aku da mls la nk update blog aku ni... tatau la nape... bnyk kekangan la nk update... malas, bnyk keje, xde mase..

ha sebut psl bnyk keje ni actually bile da jadi stdent final year ni mmg makin bertmbh byk la keje nk kene uat. lg2 sem ni da stat buat FYP = Final Year Project. sbnarnye bnda alah ni dr awl2 sem lg da tau. tp biase la kalo xlast minute buatnye mmg xsah la.. yelah dlm kepala otak ni pikir xpe bnyk masa lg... ha pdan muke sndiri.. lepas naek raye bru stat uat dgn bersungguh2. tu pon bpe kali tajuk yg aku uat 2 kne reject.. hahaha... ntah cmne la aku nye supervisor xberkenan. tp last2 dpt gak r tajuk nye..
azabnye uat FYP mcm stdy nk final jer rasenye.. yelah da r susah nk uat bnda ni. pdahal kalo nk ikotkn dulu time diploma da uat bnda cm gini. cume dulu uat by group tp skrg xde r. individu ma... hahahaha..

mcm2 rintangan n halangan nk uat FYP ni. nk kene baca jurnal la. aku rase time nk siapkn benda alah ni, bnyk masa aku abeskn di library n fakulti jer la.. hahaha... yelah nk cari bhan tuk bnda ni r... akhirnye td supervisor da approve aku nye FYP n da bley submit kat department. tp sbnarnye due date tuk submit FYP ni kat department pd 15hb lepas. hehee.. tp nsib bek la supervisor aku ni baek hati lanjutkn tarikh tuk submit. thanks yur Dr..

n then mase uat FYP aku ni org yg bnyk mmbantu aku uat ni, bkn stakat mmbantu la tp siap tlong ag r ialah Qaisara Aina... hehehe... aku sgt2 berterima kasih la pd dia sbb bnyk bntu aku. aku rase la kn kalo dia xtlg aku, smpai saat ni still aku xnmpk rupe lg r cmne FYP aku 2.. hehehe... thanks yur Cik....


GAMBAR HIASAN

0 Response to kui3..

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG