dont make me sad!!!


jgn buat aku sedih!!! plis...

aku xtau nk stat gane entry aku ni... perasaan sedih sering menyelubungi hidup ku..aku hanye mmpu menadah tangan berdoa dan bermunajat semoga ALLAH menghadiahkan aku kegembiraan dan tidak lg kesedihan pada masa hadapan. InsyaAllah.. sebab semua urusan ini telah ALLAH tetapkn pada stiap hambaNya.. lambat @ cepat InsyaAllah akn tiba juga. sbb aku yakin "JANJI ALLAH ITU PASTI"

untuk masa skrg tiada apa yg lebih penting selain mengejar impianku dan mmbahagiakan kedua org tua ku dan aku berharap aku mmpu mmbalas jasanya sebelom mereka memejamkn mata utk selamanya.. InsyaAllah.. skrg aku sudah hampir ke penghujung garisan penamat yg bakal menamatkan zaman pembelajaranku selama 3 tahun di UPM ini.. aku berdoa dan berharap semoga semuanya akan dipermudahkan oleh Allah..

p/s: xley tulis pnjg2 sbb mode skrg ni tgh sedih..

jadi nnti bile mood da ok aku smbung lg yer.. hehehe..

2 Response to dont make me sad!!!

  1. kuatkan semangat yer :)

  2. naz_MD says:

    be strong bro...sume ujian tu akan menguatkan dan mematangkan diri kite.ujian dr Allah hanya untuk org2 yg terpilih dan disayangai oleh-Nya...bersyukur dgn segala ujian yg mendatang n hadapinya dgn ketabahan.u can do it!

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG