TaggEd LagI laa...


1. kekasih saya adalah :
buat masa ni complicated..

2.saya sedang mendengar :
kertas-kekasih yg xdianggap

3. saya patut :
Jawab tagged.. [permintaan zul]..

4. saya suka :
Makan, study (tipu jer jgn percaya)

5. sahabat-sahabat baik saya :
xcukup rs kalo nk gtau sume..
[zul,leya,huda,am, acai n etc]..
Banyaklah...

6. saya tak faham :
Kenapa mesti sy amek bachelor ekonomi (pdahal aku xminat lgsung r)


7. saya kehilangan :
idea untuk menjawab tagged ni.. Pyoh

8. ramai yang berkata :
"epul ni mmg kejam la.. (statement huda)" dan
"bbbuuuulllleeehhhh!!!!!"

9. makna nama saya :
Pedang ALLAH

10. cinta itu adalah :
suci kalo dihiasi dgn keikhlasan & pengorbanan

11. di sesuatu tempat , seseorang sedang :
sibuk kemas barang2 [sbb cuti sem diperawalkn akibat virus H1N1]..

12. saya akan cuba :
jadi diri sy yg sbnarnye, xperlu hipokrit..

13. ayat SELAMANYA membawa maksud :
ntah la xpham r

14. saya paling meluat apabila :
cakap xserupa bikin [berbual lebat buat hampeh]..

15. pesta/parti adalah :
"Parti" ialah sebuah pertubuhan cam parti pembangkang @ kerajaan.. Ngeee~

16. haiwan yang paling comel yang pernah anda temui ialah :
tupai..

17. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
Kanak-kanak.. (mintk pape sume dptla, skrg susah la)..

18. hari ini :
Sy br smpai trganu.. naek bas smlm sbb upm cuti..

19. malam ini saya akan :
buat ape yg patot la..

20. esok pula saya akan :
jd lebih baek dr smlm.. InsyaAllah

21. saya betul-betul inginkan :
kehidupan yg sempurna..

22. ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
serabai gler muke. tp still pacak rambut.. huhu~

23. pusat membeli-belah atau arked permainan :
perlu dilihat bnyk aspek. akan jd pembaziran kalo dislah gunakan..

24. Makanan barat atau Jepun :
Skali skale.. Tp lg best mknan malaysia.. Resepi turun temurun..

25. bilik yang terang atau gelap :
Bilik yg cukup lengkap ngan ps3 xpon xbox ke

26. bestfrend ever :
terlalu ramai kwn aku yg baik..

27. saya nak tag :
Leya..
Warusya..
Huda..
Lain2 xpyh kot sbb korg bkn nk buat sgt..

0 Response to TaggEd LagI laa...

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG