noThing tO uPdaTe


sori la sbb agak lame la aku menyepi utk berblogging ni. aku mmg terlalu busy dengan test2 yg sentiasa membelenggu hidupku dan internet di bilik yg tidak mengizinkn tuk aku berblogging ni.
ni pon aku xtahu nk update pe sbnarnye. cam blur2 lg la. nnti aku blik kampung aku akan update la ye.. pe pun aku rasa lom terlmbat tuk aku ucapkan selamat menjalani ibadah puasa n selamat menyambut hari raya aidilfitri. ala lgpun lbih kurg sminggu lg kite da nk beraya kn.. yahooo... cam da xsabar la plak. taun ni pose cam sekejap jelh. hehehehe..


perbanyakkan la amalan dibulan yg penuh barakah ini






p/s: jangan lupe kita beramai bermain mercun ye. xsalah kalo nk maen mercun pon tp beringat la ye jgn la smpai jd cam gtu.. hehehehe...

&

aku mengambil kesempatan disini untuk mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin. senang2 dtg la rumah.

0 Response to noThing tO uPdaTe

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG