DISKUSI @ INTERVIEW.



moood: sakit ati n menyampah
.

cmne aku nk start ah. erm xkesah la eh. ok camni la. last week aku de terbaca memo kat board blok. time 2 aku terpndang name aku ad tuk "DISKUSI BERSAMA MTP & FELO 12 & 13 Okt 2009 jam 9-12mlm". aku xrase suprise lgsung sbb aku tau mmber aku nk kne kn aku. dia saje kasi name aku tuk nk jd skuad khas la. ala2 pelapis MTP r.

pas2 ari yg ditunggu2 pon tibe. mule2 aku da bncang ngan member aku xnk la pergi sbb ktorg ni xbpe n minat la bnda2 cm gini. hahahahha... last2 pergi la jugak. siap2 around kol 8.50mlm. konon2 la semangat r. sbb xpikir plak diskusi yg MTP uat ni pesen laen. hahahaha... (harap mtp xde yg tau blog aku ni...)

aku highlight kn skali lg ye. diaorg suh kumpul jam 9mlm di dewan siswa. tp biase la kn janji melayu, 9.30mlm bru nk start. tp 2 pon bru agih2kn borg nk suh isi. xpe2 sabar2. lom pnggil masok lagi. 1st round aku da cm pelik la. aik knape diskusi ni xmasuk skali gus je sume. xpe aku bia kn jer la. tunggu aku nye turn la. lbih kurg kol 10mlm cm 2 la smpai la turn aku. aku masuk dlm bertiga.

masok2 jer diorg suh aku introduce myself. erm xpe aku layankn jer la. gtau name, kos, taun bpe n asal aku. lepas da sume settle. diaorg tnye pe sumbangan yg pernh aku kasi tuk kolej. n apekh sumbangan yg akan membanggakan kolej. aku men bantai jer jawab. ala smbil lewa gtu r. hehehehe... pas2 ad la felo ni sorg sound aku. "time nk bercakap bley xpndang muke saya". (heyh wtf nk pndang muke ko. lawa sgt ke ko 2 smpai aku nk kne pndang ko ah???)

lame jugak la aku n mmber2 di diskusi kn oleh mereka sume. tp btol la xkn la 5minit jer diskusi kn. ape la.. hahahhahahaha... soalan last yg diorg tnye ialah "jika anda terpilih untuk menjadi skuad khas bley xubah sikap anda?" sje nk sedapkn ati diorg aku dengan bangga nye menjawab "insyaaallah saya akan berubah tetapi mengikut situasi la."

kuar2 jer pintu dewan siswa 2 aku trus maki hamun sbb sakit ati nye psl. ape kejadah nye la diskusi cm gtu kn.. hahahahhha... mmg aku marah gler la cm da tertipu plak rasenye.. sume org yg duk kat luar dewan terkejut la ngan tindakan aku 2..

sepanjg perjalanan blik bilik aku xabis2 sumpah seranah diorg 2 sume. smpai2 jer bilik pas salin2 baju aku anta la msg kat sorg felo ni.. "salam.. kak.. xperlu kot rase nye nk taruk name epul dalam skuad khas. buang terus la. epul cam xbpe berminat n xmeminati benda alah cm gtu r. lgpon epul mmg sgaja uat bodo dlm 2 sbb epul tau xperlu tuk epul di pilih masuk dlm skuad khas 2."

seriously smpai skrg mood aku ni cam sial lg la.. aku mmg rse terlalu bodo jer sbb xdpt nk mmbezakan antara DISKUSI & INTERVIEW.. hahahahha.. tp kalo ad MTP yg baca blog aku ni aku mintak maaf la. lg 1 aku nk gtau korg uat ni cam diskriminasi la skit sbb korg pick name ktorg ni berdasarkan korg kenal kn tp cmne ngan pelajar yg korg xkenal plak? korg xthu kebolehan n kelebihan diorg 2. jd harap dapat sama2 pikirkn la ye. aku hanya ingin menyuarakn pendapat aku sbgai seorg pelajar. aku terase cm diri ni diperbodohkan oleh YANG AMAT BERHORMAT BARISAN MAJLIS TERTINGGI PELAJAR. sekian..

0 Response to DISKUSI @ INTERVIEW.

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG