mY mind is blank...


aku kembali setelah lebih kurg 2 minggu menyepi tuk membuat persiapan final exam.. (konon2 jer ha. hahahahah...) lebih kurg 2 minggu lg semester ni akan berakhir. tp perjuangan aku belum berakhir lg. sbb aku masih ad 4 lagi paper tuk di habiskn.

02/11/09
  • EKONOMI ANTARABANGSA (11.00-13.00)
  • STATISTIK EKONOMI ( 17.00-19.00)

03/11/09
  • BBI2412 (08.30-10.30)

13/11/09
  • PERAKAUNAN PENGENALAN (08.30-11.30)

tu lah paper yg masih berhutang dengan aku. hahahaha... aku pon xtau la camne result aku sem ni. hope ade peningkatan la. tp harapan tu tinggi xsetanding ngan cara aku study la. hahahaha.. abis mane xnye lagi x esok nye x exam mmg xstudy la..


sbenarnye 2-3 hari lepas aku xbpe nk shat la. org ckp deman exam. hahahaha... aku cool jer la uat cm xde pape la. sbb nk concntrate study. aku terpakse gagahkan jugak la tubuh ni. erm tp td ptg aku mmg da xbley bla la. lemau jer tubuh ni r pas abis test. aku trus la g Pusat Kesihatan Universiti. tp time aku smpai 2 lunch hour la plak. jd blik la kolej dulu.

lebih kurg kol 3 lebih aku g la blik. settle jer dftar2 aku tunggu la nombor aku dipanggil. msuk2 jer bilik doktor, aku g tau la yg aku ni deman, selsema, batuk n bagai la. nurse ni pon masokkn la pe ntah benda alah dlm mulut aku. nk check tempratre tubuh aku la. nurse 2 gtau tempratre tubuh aku ni 38.1'c. yelah normal tempratre tubuh 37'c jer.


dan2 time 2 da la aku xpakai mask. kne marah plak ngan doktor 2. dia suh aku g kat kaunter pendaftaran tuk isi form cm patient yg kne suspect ni la. hahahahaha.. aku ikutkn jer la. settle jer isi form tsbut aku kne msuk blik jumpe doktor tp kat bilik len plak la.

pas2 diorg check lg skali tempratre tubuh aku. time 2 da trun la jd 37.4'c. dia ckp la yg aku ni cm berkemungkinan kene suspect penyakit "influenza likes illness (ILI)". aku time 2 da cm cuak jugak la. pas 2 doktor pon gtau la kalo xde perubahan pd diri aku ni. sok kne dtg blik la sbb nk amek darah tuk uat ujian la.

pas2 g amek la ubat. xmcm bnyk plak ubat yg dpat la. hahahaha.. (kalo la ad hobi kumpul ubat-ubatan mmg aku da uat la. hahahahah...) sekadar sedapkn ati jer dtg PKU sbenarnye. nk tau sakit pe. nk suh makan ubat 2 mmg aku mkn la. tp aku mmg cm malas nk mkn la. lgpon same jer mkn @ x ubat 2. jd aku simpan jer la ubat2 tu sume.


tp skarg aku dpt rase cm temprature tubuh aku xde perubahan la. hahahaha.. tp aku still gagahkan diri la. mlas la nk amek kesah sgt. lgpon bnyk lg bnda penting aku nk kne pikirkn la. jd aku xpikir sgt la. smpai skrg la (ketika sdang update blog ni) cam longoi lg r tubuh aku. hahahahha...

erm 2 jer la. now time 2 sleep la plak.. huhuhuhu... lgpon esk nk kne bgun awl la sbb nk stdy la. to all ma fren "gud luck for ur final exam n all the best k.."

0 Response to mY mind is blank...

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG