kOrG pErCayA x??



korg percaya x kalo aku ckp negara kte bakal dilanda TSUNAMI ke 2 nnti..
tp ni pon aku xsure..
sbb sume ni urusan ALLAH S.W.T
jd kte sbgai hambaNYA kne la sntiasa beringat n berwaspada
sbb kte xthu ajal maut kte ble akn dtang menjemput
dan sebagai umat islam kte kene lah percaya dengan qada' & qadar
aku tertarik dgn entry ini utk menyebarkan maklumat yg aku perolehi dlm internet
dr sumber yg diperolehi menyatakan bahawa diramalkan TSUNAMI ke2 pada 22 julai 2009
Malaysia (Sabah& Sarawak), Singapore,Maldives, Australia, Mauritius, Sri Lanka, India, Indonesia, Philloipines dijangka terjejas teruk!.
Dinasihatkan agar semua tidak berada di pantai sepanjang Julai.



jd marilah kte sama2 memanjatkan doa kepada yg maha berkuasa supaya negara kte terselamat dr ancaman tsunami ini.


kte sama2 la memohon ampun dan bertaubat kepadaNYA supaya bala yg diramalkan tidak terkena di muka bumi Malaysia ini.

marilah kte same2 renungkn sejenak significant berlakunya kejadian ini disebabkan kemurkaan ALLAH S.W.T kepada hambaNYA yang mengingkari perintah suruhan & larangan.

walaubagaimanapun yang lebih memilukan ialah insan yg tidak berdosa terpaksa menanggung kesan nya..

renung2kan n selamat beramal

2 Response to kOrG pErCayA x??

  1. ya Allah..
    btol ke nie?..
    aduh.. tkt dgn balaNya..

  2. erm ntah la zul..
    aku pon xpasti la..
    sume ni kuasa ALLAH

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG