SELAMAT HARI BAPA




entry kali ni lebih menjuruskan kepada sambutan hari bapa yg diraikan setiap tahun pada 21hb 6.
jd aku rasa terpanggil untuk meraikan sambutan hari bapa tersebut.

walaupun tidak dapat menyambut nye bersama ayah kerana beliau terpaksa ke kedah selama 5hari namum sebagai seorg anak tidak terlepas tanggungjawab aku untuk mengucapkan Selamat Hari Bapa kepada ayahku. "ayah.. pu sayang ayah sgt2"

hampir 22tahun aku membesar dengan penuh kasih syg dari seorg ayah yg tegas dalam mendidk aku ni dan memuliakan nama ku dengan nama WAN SAIFULLAH yg bermksud PEDANG ALLAH..

ayah tlah banyak mendidik n mengasuh aku. aku juga tahu ayah bnyk berkorban demi melayan kerenah aku yg serba xkne sejak dr kecik lg. aku terasa tersentuh apabila mengenangkan sikap n perangai aku ini yg menyebabkan hati ayah terhiris. namum jauh di sudut hati, aku tidak berniat semua itu.

aku mengakui bhawa aku ini tidak la setanding adik bradik aku yang laen dpt masok skolah asrama penuh. aku la slah seorg anak yg dari kecik smpai ke ting 5 aku tidak pernah berjauhan dgn keluarga.. namum ayah meyakinkan kepada diri ini bahawa aku bley berjaya jugk seperti adik bradik aku yg laen.

aku membuktikan kepada ayah segulung diploma telah aku kecapi pd konvokesyen br2 ini. inilah hadiah aku untuk ayah..

DIPLOMA INSURANS

itu lah serba sdikit yang dpt dicoretkan.. berjumpe di entry yg laen..

Hj Wan Mohd Nasir Hj Wan Abdullah
ini lah ayah aku...
seorang yg cukup tegas dalam dlm mendidik anak2
gmbr ni masa dia nk g mengerjakan haji tahun lepas..

PU SAYANG AYAH!!!!!!!!

::SELAMAT HARI BAPA::

3 Response to SELAMAT HARI BAPA

  1. demo anak baik pu..hehehe~

  2. hahaha...
    mekasih zul..
    ko pon anak yg baek jugk la...

  3. Yaya says:

    Bila awk nak jd cam ayah awk.?
    =)

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG