Letih Nye....


Kul 5.30am Mak aku ketuk pintu bilik. Bangun tido, mandi2, solat... pastu gerak trus gi Gambang. Aku kene drive kete stat dr umah smpai UMP sebab abg aku memang tak suke dok sit depan, nak drive lagi r malas time tu. Nasib baek la aku bwk member ley gk uat temankan aku.. Abg aku msuk2 kete terus landing kat sit blakang tido, sampai la berenti breakfast kat... errr, kat mane ntah...

Pas makan2, terus gerak n dalam kul 9.30am sampai la kat UMP. Pusing2 situ kat 15min gak cari Fakulti Sains dan Teknologi Industri sebab masing2 maleh nak menanya. Last2 give up, g kat park guard. Sampai2 kat fakulti aku tinggal abg aku settlekn urusan dia n aku ngan mmber aku landing tido dlm kete..

sblom 2 smpat gk duk amek gmbr n usha awek ump... hehehehe...

ni gmbr yg smpat di capture blom aku tido.. huhuhu...

ntah pape aku ni

keletihan jd penumpang...

tgk la da xde keje...

my brother yg sengal...

1 jam lebih berlalu...

mak aku tepon ckp laptop abg din ilang.. aku pon cuak la. tgh mamai ni aku tros msok cari abg aku.. aku tnye dia mane laptop. dia leh uat donno ckp ntah la. aku angin jgak la time 2. huh.. rupe2 nye org office tu salah amek, dia gi pulangkan laptop abg aku skali dengan laptop yang Fakulti tu pinjam ke ICT Department. Tergamam gak aku time 2........

~ Gile.. Dalam beg laptop abg aku ade rm2000 nk settlekan urusan kt UIA ~

Gerak ke UIA, settlekan urusan abg aku sume pastu abg aku gi cari lecturer untuk submit referee nye borang. Kul 1.15pm time sme org sibuk g masjid semayang jumaat, kitaorang gi lepak kat East Coast Mall ( takpe.. musafir). Aku ngn member aku awal2 dah lesap r gi usha2 baju kat butik BRAND OUTLET, tinggalkan abg aku dok menyangap sorg2 kat bawah.

Kat sejam gak r ktaorg gi cari baju, abis sume butik kitaorg masok. last2 aku beli bju jer 3helai.. Pastu time blik aku mmg da surrender awl2 la.. da mmg lepak gler la.. huhuhu... last2 aku suh mmber aku drive time blik..

smpai umah around kol 7 p.m..

1 Response to Letih Nye....

  1. WanNaimah says:

    hehe..abg ngn adik dier same jer...

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG