....


actually aku ade 2 paper lg sblom aku melabuhkan tirai tuk sem 4 aku ni.. tp bile doh tinggal sket paper wase malas plok nok stdy.. ish3. nok jadi nape la ngan aku ni. doh nok berjaya guane nya kalo pah ceroh malas.. adoi.. sbnarnye bkn aku malas pon la tp aku xdok doh mikir nk exam lg r lening.. aku mikir nok blik kmpung je.. yelah xsapa sminggu je lg aku duk kat kolej ni.. pasni stat cuti sem selama 10 minggu..


aktiviti cuti sem ni.. erm nok aku listkn sume ke?? (mesti mu anggukkn kpale sbb nok tau kn..hehehe...)


1. Program Anak Angkat anjuran Persatuan Mahasiswa Anak Terengganu UPM pada 22 hingga 24 Mei di Felda Kerteh 1


2. Majlis Perkahwinan Abg aku



3. Kem Pemantapan Organisasi (KPO) pada 26 Jun


tp aku rase cuti aku xsapa pon 10 minggu. sbb ade aktiviti hok kne join la.. mcm Program Anak Angkat anjuran Persatuan Mahasiswa Anak Terengganu UPM pada 22 hingga 24 Mei di Felda Kerteh 1. insyallah aku akan join la.. kang dop sedap plok nnti awok2 ni kate nape.. sbb aku ni wakil kolej tuk persatuan ni.. tgk la kalo xde aral melintang aku akn join eh...

pas2 awal bln 6 mmg sah2 la sibuk utk wak persiapan
Majlis Perkahwinan Abg aku.. yelah sbgai ahli keluarga aku akn tlong2 la hok mane yg terdaye.. yelah time ni r nk kne tunjuk baek pon ork. hehehe.. mane tau kot ade hok berkenan ke time majlis 2.. hehehehe... pkai jadi lalu ork...

akhir bulan 6 aku doh kne balik UPM r. sbb ade
Kem Pemantapan Organisasi (KPO) pada 26 Jun. dalam masa yg sama kne set up kolej utk budak2 junior baru masok.. xkesah pon kne balik awal janji aku dpt berkhidmat utk kolej dan adik2 junior hok baru nnti.. hehehe... MEREALISASI ASPIRASI PELAJAR




0 Response to ....

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG