debaran final exam


actually skrg ni musim final exam kat mane2 ipta, jadi UPM pon xketinggalan tersenarai dlm musim final exam. kalo nk ikutkan final exam kat UPM ni da stat 12/4 lg.. member2 aku da abes 3-4 paper la. tp mcm dak2 course aku stat 19hb/4 (luse) tuk 1st paper. hehehe..

bahang final exam sudah mula dirasai dr minggu lepas lg. sbb 2 aku lebih bnyk menghabiskan masa2 aku tuk duk kat library n stdy ngan member2 aku. yelh kalo aku duk kat bilik mmg jawab nye tido jer la memanjng. kalo duk kat library kite tgk org laen stdy kurg2 akan terdetik gak la rase nk stdy. sbb 2 tuk minggu2 exam ni aku mmg kne pakse diri aku tuk bgun awal n stdy. yelah xkn nk duk kat tapuk lame je. kite knelah lakukan anjakan paradikma tuk nk memajukan diri ini.

target aku sem ni nk baiki blik pointer aku ni. yelh asyik setiap sem je truk.. insyaallah aku akan cube sedaya yg termampu. same2 la kite doakn agak kejayaan ini akan berpihak pada diri kita. ape yg penting "DUTA.. Doa..Usaha..Tawakal kepada Allah".

tuk mase skrg ni aku terpakse korbankn mase enjoy aku la..(update blog ni xkire enjoy kn..hehehe..). nnti da cuti 2bulan aku bley enjoy puas2 la. hehe.. tp actually aku xpat cuti 2bulan pon. sbulan lebih jer..

sbb aku terpakse blik UPM awal tuk persiapan bdak2 junior baru masuk nnti. jadi xpe itu xmenjadi mslh, yg penting sisa2 tahun akhir bila bukak sem dpn akan aku manfaatkn la. aku akan cume manage time aku tuk mula membuat "paper project". tp skrg aku masih buntu la tuk nk cari tajuk "paper project" aku la.. sape yg nk bantu aku ah?? nnti aku blanje korg ye.. tp tajuk "paper project" mestila kne ngan bidang n pengkhususan aku ni.. (economic development)..

stakat ni dulu la ye.. kawan2 jom kte same2 berjuang di medan peperiksaan.

GUD LUCK N ALL THE BEST K..


0 Response to debaran final exam

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG