exam oh exam...


fugh.... sedar xsedar da settle 2 paper tuk final exam aku ni.. jgn ckp aku xstdy plak eh.. ni aku on9 pon sbb arini xde paper tp mmber2 coursemate aku sume ade paper arini.. gud luck tuk korg sume ye.. jadi aku nk curi skit mase tuk nk update blog aku ni... nk story la skit psl exam aku ni..ciss mcm la menarik sgt kn tuk korg nk tau... hahahahaha...

tp permulaan tuk paper mikroekonomi II (19/04) kurg bergaya n agak kurg berpuas ati la.. sbb paper tu sgt2 la susah. ntah mcm mane la.. da la carry mark paper 2 trok.. adoi la.. abes mane xnye aku rase exam 2 bkn menguji budak2 level bachelor cm kitorg ni tp da cm level master.. hahahaha.. susah wooo... korg bygkn soalan mcq da la 60 soalan pas2 esei 2 soalan.. mane sempat r..



xpe bnda da lepas nk uat cmne lg kn.. usaha da usaha skrg tinggal tawakkal jer la... pe yg dpt nnti trime jer.. aku kne bangkit dari kekecewaan tu. jadi esoknye aku ade paper lg.. iaitu paper perancangan dan pembangunan ekonomi 1. alhamdulillah la paper 2 xde r susah sgt tp bley la jwb. lgpon aku da bertekad tuk bangkit dr 1st paper yg cm hampeh 2.. tp ade gak la soalan yg aku xley nk jawab tp aku ttp cume jwb.. hehehehe.. aku suke paper ni sbb soalan dia cm struktur jer la.. lgpon aku sbnarnye benci ngan soalan mcq ni.. sbb risiko nk salah tu tinggi sbb jwpn dia hampir2.. aku lg ske kalo soalan 2 esei xpon sturuktur.. ley gak r nk goreng2 je ayat.. hahahaha

tuk arini plak aku kne pulun abes2 tuk stdy subjek computer programming I plak la.. subjek ni bley dikira susah gak la.. nk kne uatkn program yg 1 ape aku xreti la.. hehehe... tp yelh da nk exam kn, nk xnk terpakse retikn diri ni.. hahaha.. yelah aku tringat ayat mmber aku ni " Teacher complete the syllabus in 1 year, we complete it in 1day b4 exam..." jadi skrg aku terpkse abeskn 4 bab tuk subjek ni.. insyaallah aku akn cube tuk abeskn nye arini.. hehehe..

da la mkin buang masa aku la mcm ni.. ckp skejap je tp da lame ni.. ok la ye.. next time aku update lg eh...

0 Response to exam oh exam...

Post a Comment

..::THaNK You FoR ReaDiNG mY eNTry..jGn LupE uTk kOmeN yE::.. keeP bLoGgiNG